Tomorrow tonight by Loote

最近喜歡的歌

可以用來教什麼呢?

很明顯的就是明天tomorrow&今晚tonight :)

 

這首歌主要在敘述兩人明明有感覺的人但卻還沒在一起

歌詞很簡單

 

[Verse 1: Emma Lov Block]
I'm feeling foolish just because

我覺得自己很傻因為
You've been fooling with someone

你最近一直很某些人混在一起
Who isn't who they used to be
某些已不像他們從前那樣的人

Someone who isn't me
某個不是我的人


[Pre-Chorus: Emma Lov Block]
Who's bad idea was this anyway?

說來說去這是誰的壞主意?
Said that we needed space, we just got closer

誰說我們需要一點空間,我們才剛變得比較親近
Late at night, missing the little things

夜深時,想念著一些微小的事
Something as simple as, "Baby, come over"

一些像是“寶貝,過來吧”這種簡單的事
But I can't forget the way you taste
但我無法忘記你嚐起來的感覺


[Chorus: Emma Lov Block]
So I pour another shot

所以我倒了另一小杯酒
And I pretend that it's your lips

然後假裝那是你的雙唇
Chase you down, another round

一杯又一杯的追尋你
Until I taste your whiskey kiss

直到我品嘗到你帶著威士忌酒香的吻
When you're up at 2 AM

當你半夜兩點醒來時,
You know that I'll be up in 5

你知道我凌晨五點會醒來
Let me be your tomorrow tonight

今晚讓我成為你的明天
Let me be your tomorrow tonight
今晚讓我成為你的明天


[Verse 2: Emma Lov Block]
I'm feeling foolish thinking 'bout

我覺得自己很傻的想著
All the nights that you go out

那些你出去的夜晚
And the reason I can't do the same

還有我無法做同樣的事的理由
I'm scared I'll call someone your name
我害怕我會把別人叫成你的名字


[Pre-Chorus: Emma Lov Block]
Who's bad idea was this

這是誰的壞主意
Trying to fix something that wasn't broken?

試圖要修復某樣沒有壞掉的東西
Late at night, missing the little things

夜深時,想念著一些微小的事
Something as simple as, "Baby, come hold me"

一些像是“寶貝,過來吧”這種簡單的事
But I can't forget the way you taste

但我無法忘記你嚐起來的感覺

[Chorus: Emma Lov Block]
So I pour another shot

所以我倒了另一小杯酒
And I pretend that it's your lips

然後假裝那是你的雙唇
Chase you down, another round

一杯又一杯的追尋你
Until I taste your whiskey kiss

直到我品嘗到你帶的威士忌酒香的吻
When you're up at 2 AM

當你半夜兩點醒來時,
You know that I'll be up in 5

你知道我凌晨五點會醒來
Let me be your tomorrow tonight

今晚讓我成為你的明天
Let me be your tomorrow tonight
今晚讓我成為你的明天

[Post-Chorus: Emma Lov Block]
Let me be your tomorrow tonight

今晚讓我成為你的明天
Your tomorrow, your tomorrow

你的明天,你的明天
Let me be your tomorrow tonight
今晚讓我成為你的明天
[Bridge: Emma Lov Block]
So I pour another shot

所以我倒了另一小杯酒
And I pretend that it's your lips

然後假裝那是你的雙唇
Chase you down, another round

一杯又一杯的追尋你
Until I taste your whiskey kiss

直到我品嘗到你那帶著威士忌酒香的吻
When you're up and you can't sleep

當你醒著時我無法入睡
Because you're still thinking of me

因為你仍然想著我
Let me be your tomorrow tonight
今晚讓我成為你的明日


[Chorus: Emma Lov Block]
So I pour another shot

所以我倒了另一小杯酒
And I pretend that it's your lips

然後假裝那是你的雙唇
Chase you down, another round

一杯又一杯的追尋你
Until I taste your whiskey kiss

直到我品嘗到你那帶著威士忌酒香的吻
When you're up at 2 AM

當你半夜兩點醒來時,
You know that I'll be up in 5

你知道我凌晨五點會醒來
Let me be your tomorrow tonight

今晚讓我成為你的明天
Let me be your tomorrow tonight
今晚讓我成為你的明天

arrow
arrow

    Charlene 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()